29 October 2006

علیرضا اکرمی: البرز را نجات دهيم




البرز را نجات دهيم

http://akrami.ir/blog/archives/25

علیرضا اکرمی

حس نوشتن ندارم , اونقدر خبر تكان دهنده بود كه مغزم كاملا قفل شده ! بهترين چيزي كه ميشه نوشت رو شيداي عزيز نوشته. دوست داشتم من هم بنويسم … از خاطرات , از خوبي ها , از همه چيز , از درد از دست رفتن هويت و گذشته ! جالبه هويت يه دانشجو (!!) از ديد خود اون فرد تو دبيرستانش بوده ! شايد از ديد شما خنده دار باشه ولي … فقط حضرت حق داند و دانش آموزان قديم البرز ! چه دوراني بود و حال عده اي براي منظور هايي كه از ديد ما پنهان است ! دارند آن را از ما مي گيرند. اگر روزي از من بپرسند تو كيستي نمي گم من فلاني از دانشگاه آزاد هستم ! مطمئن هستم افرادي مثل شيدا و بقيه بچه هاي اون دوران هم با من هم عقيده هستن كه همه يك جمله را خواهيم گفت

من ” فلاني ” دانش آموخته دبيرستان البرز هستم

و بعد از آن خواهيم گفت در كجا تحصيلات عاليه داشته ايم.

البرز هويت ماست