22 January 2007

زینت میرهاشمی: ترمز «قطار» را مردم خواهند کشید

ترمز «قطار» را مردم خواهند کشید!

زینت میرهاشمی


در حالی که زمان کمی به پایان مهلت قطعنامه شورای امنیت باقی مانده است، دیکتاتوری حاکم بر ایران، بر سیاستهای ماجراجویانه و تشنج زای خود در سریالی از موضعگیریها می افزاید. برآیند این سیاستها، افزایش فشار و سرکوب مردم ایران از یک طرف و از طرف دیگر صدور بحران به خارج و هماوردطلبی با آمریکا در منطقه است. از این سیاست مردم ایران دچار آسیبها و زیانهای جدی شده و در آینده هم خواهند شد. احمدی نژاد در مراسم تحلیف رافائل کوره آ رئس جمهور اکوادور، به دولتهای آمریکای لاتین قول داد که:«برای دفاع از خود در مقابل آمریکا (رژیم ایران) به آنها کمک می کند.» وی در روز یکشنبه اول بهمن اعلام کرد که:«قطار هسته یی شدن کشور به راه افتاده و کسی نمی تواند این قطار را متوقف کند و ترمز آن را بکشد.» آقای احمدی نژاد و رهبرش و همه قدرتهای خارجی که تا کنون از این رژیم حمایت کرده اند می دانند که اگر مردم را در اعمال اراده شان آزاد بگذارند، ولی فقیه و همه مدافعان نظام زیر ریلهای قطار آزادیخواهی له خواهند شد.


احمدی نژاد روز یکشنبه اول بهمن، در مجلس در حالی که تحریمهای شورای امنیت را بی حاصل خواند، آماری ارائه داد که درستی آن را هیچ نهاد سنجیداری تائید نمی کند. احمدی نژاد فریبکارانه با ارائه آمارهای قلابی در مورد «عدالت و پیشرفت»، حتا به آمارهای پیشین ارائه شده از طرف رسانه ها و کارگزاران ولی فقیه توجه نکرد. بر اساس این آمارها، همه چیز «خوب» و از «برکت» دولت احمدی نژاد مردم ایران که هیچ، مردم کشورهای آمریکای لاتین هم به ناز و نعمت خواهند رسید. این حرفهای پوچ در حالی زده می شود که هنوز تحریم اقتصادی اعمال نشده قیمتها چندین برابر شده و فقر افزایش یافته است.


احمدی نژاد گفت: «پیشرفت و عدالت لازم و ملزوم یکدیگر هستند و ما پیشرفت بدون عدالت یا بر عکس آن را نمی خواهیم.» وی افزود:«دشمنان به دروغ می ‌خواهند اين گونه القا كنند كه با صدور اين قطعنامه و اعمال تحريم عليه ايران، ايران بايد هزينه‌های زيادی را در اين ارتباط بپردازد. ولی ما تا كنون هزينه ای نپرداخته‌ ايم ... چه هزينه ‌هايی داده‌ايم؟» حرفهای این پاسدار عوامفریب در حالی که هنوز هیچ تحریم اقتصادی اعمال نشده، قیمت مواد غذایی چند برابر شده آن قدر مضحک بود که بلافاصله موضوع گرانی سرسام آور گوجه فرنگی به یک مساله در صحن مجلس تبدیل شد.


به یک نمونه اشاره می کنم. پرویز داوودی معاون اول احمدی نژاد روز سوم ژآنویه 2007 در پاسخ به اعتراض دامداران اعلام کرد که: «دو دهک جمعیت کشور بسیار کم در آمد و نزدیک 4 و نیم مبلیون نفر با در آمد روزی کمتر از 1000 تومان زندگی می کنند.» وی در همین راستا گفت: «قوت غالب دو دهک پایین در آمدی جامعه حداکثر نان و ماست است.» (خبرگزاری فارس)



ایران نبرد
http://www.iran-nabard.com/