10 July 2008

اعتقاده دیگه. آخوندا نمیتونن از ما بگیرنش. هرچی که به اسم دین و ‏مذهب گندکاری دربیارن، به اعتقادات ما لطمه نمیخوره


خیلی جیگر میخواد!

هادی خرسندی


گفتم اومدم مادرمو ببینم. گفتن اونجا ‏چیکار میکنی؟ اینائی که در خارج ناراضین، کاری هم میکنن؟ اقدامی هم میکنن؟ ‏گفتم خیال میکنین اگر کاری بکنن، من میام به شما میگم؟ پس خودم چکاره م؟ اگر کاری ‏علیه مملکت من بکنن میام به شما راپرت میدم؟ گفتم مگه من جاسوس شمام؟ نه جانم. خودم ‏از پسشون برمیام. خودم از جلوشون درمیام. مگر اینکه زورم نرسه. مگر اینکه کم بیارم. ‏اونوقت خب، با همه دلخوری که از شما دارم، با همه ی اینکه میدونم بین شماها هم آدم ‏نامرد پیدا میشه، سرنخو میدم دستتون. میگم آقا این شخصه. این خانمه یا این آقاست. اینم ‏اسمشه، اینم خونه اش، اینم محل کارش.

..................

سین جیم نو و یادداشت کامل خیلی جیگر نو میخواد
http://www.asgharagha.com/archives/001863.php