09 May 2006

ا لف- بيقرار: با اسامي بخشي از جانيان و خون اشامان جمهوري اسلامي آشنا شويد

با اسامي
بخشي از جانيان و خون اشامان
جمهوري اسلامي
آشنا شويد


الف- بيقرار


هرگاه كه اسم جمهوري اسلامي بميان ميايد ، چند مشخصه بعنوان صفتهاي تكان دهنده اين نظام و عناصري بعنوان نمادهاي مجسم اين رژيم بدنبال آن بر اذهان متبادر ميگردد مثل :
قتل ، اعدام ، شكنجه ، قطع دست و پا ، سنگسار ، فساد ، فحشا ، اعتياد گسترده و قتل عام جمعي روشنفكران و دگر انديشان چون قتلهاي زنجيره اي ، كشتار زنان بخت برگشته ، خياباني در مشهد و كرمان وتهران و... بعنوان قربانيان اين رژيم ، مزايده دختركان و زنان اين سرزمين در كشورهاي آنسوي خليج تا ابد فارس ، توسط ملايان ، دزديها و غارتگريهاي چند صد ميليارد دلاري توسط اقاها وآقازاده ها ، حمايت بي چون و چرا از تروريسم جهاني دراقصي نقاط جهان بعنوان بانك مركزي تروريسم ومزرعه رشد تروريسم انتحاري و... همه وهمه از خصيه هاي رژيمي است كه بيست و هفت سال است سايه شومش بر اسمان سرزمين مقدسمان ايران سايه افكنده و در طي اين مدت هيچ ارمغاني جز جنايت و خيانت وخونريزي و چپاولگري را همراه نداشته است
اسامي افرادي كه ذيلا ملاحظه ميكنيد ، بخش بسيار كوچكي از عناصر باندمافيائي جمهوري اسلامي است كه دستشان تا مرفق به خون اين ملت آلوده ميباشد . البته در ميان اسامي ياد شده بعضي افراد پليد چون اسد الله لاجوردي ملعون به درك واصل شده و جسد او نيز بخش ناچيزي ازخاك مطهر اين سرزمين را آلوده نموده ، اما در ميان اين افراد هنوز بسياريشان در قيد حيات ننگين خود بسر ميبرند كه ليست اسامي آنها همراه با توضيحات مختصر در اختيار شما هموطنان عزيز قرار ميگيرد .

ايران- تهران
17/2/85

تذكر ضروري :

لاجوردي ، سردژخيم پليد اوين ، بارها گفته بود :
((تصور نكنيد روزي سازمان خواهد آمد و در سلولها را به روي شما باز خواهد كرد . قبل از چنين اتفاقي همگي شماها مرده ايد . براي هر سلولي چند نارنجك در نظر گرفته ايم . ))
قبل از ذكر اسامي شماري از دست اندركاران و شكنجه گران و عاملان اعدامها در جريان قتل عام ضرورتا بايستي اشاره كنيم كه اسامي حاضر تنها بخش كوچكي است از دست اندركاران و حاضران رويت شده در صحنه ها توسط شماري از زندانيان باقي مانده است .
تذكر : منظور مورد اشاره لاجوردي ملعون از سازمان ، همان سازمان مجاهدين خلق بوده است .

اسامي تعدادي از دست اندركاران و شكنجه گران در جريان قتل عام
مسئولان و آمران اصلي قتل عام زندانيان در اوين وگوهر دشت

1 -آخوند جعفر نيري : رئيس دادگاههاي انقلاب اسلامي تهران و رئيس هيئت كميسيون مرگ
2 مرتضي اشراقي : دادستان ضد انقلاب تهران ، از اعضاي اصلي كميسيون مرگ ((فوت شده ))
3 آخوند ابراهيم رئيسي : معاون دادستان تهران و از اعضاي اصلي كميسيون مرگ
4 آخوند اسماعيل شوشتري : رئيس سازمان زندانها و از اعضاي اصلي كميسيون مرگ وي بطور مستقيم در تصميم گيري اعدام زندانيان نقش داشت و به پاس اين خدمات رفسنجاني وي را وزير دادگستري كابينه خود در سال 68 نمود و بعدهم با همين سمت در كابينه خاتمي بود .
5 آخوند محمد ريشهري : وزير اطلاعات وقت و از مسئولان و آمران اصلي قتل عام
6 حسن حبيبي : وزير دادگستري وقت و از مسئولان و آمران اصلي قتل عام
7 محمد موسوي خوئينيها : دادستان انقلاب كل كشور((وقت)) ، يكي از بالاترين آمران قتل عام ، خميني جلاد حكم قتل عام زندانيان سياسي را به همين شخص ابلاغ كرده بود . وي مدير روزنامه سلام هم بود .
8 عباس عبدي : معاون دادستان انقلاب كل كشور((وقت)) ، سخنگوي دانشجويان ((خط امام )) در جريان گروگانگيري ديپلوماتهاي آمريكايي در تهران . وي از سال 69 سردبير روزنامه سلام و در سال 70 سردبير هفته نامه بهار بود.
- آخوند ابوالحسن شيرازي ، امام جمعه مشهد
- يكتا، نماينده وقت خميني در صومعه سرا
- صفري ، فرمانده وقت سپاه در منطقه جنوب
- آخوند واعظ طبسي ، نماينده خميني و خامنه اي در مشهد
- رحماني ، استاندار وقت باختران
- شاد نوش ، استاندار وقت چهار محال بختياري
- شيخ عطار ، استاندار سابق آذربايجان غربي و معاون فعلي منوچهر متكي
- بهزادي ، رئيس آموزش و پرورش وقت استان گيلان
- حسين شريعتمداري : سرپرست روزنامه كيهان و نماينده خامنه اي در اين موسسه از مسئولان زندان قزلحصار در سال 64
- محمد داوود ابادي با نام مستعار محمد مهر آئين : نايب رئيس كميته ملي المپيك رئيس فدراسيون ورزشهاي رزمي ، رئيس فدراسيون جودو و رئيس فدراسيون جانبازان و معلولين ، مسئول لجستيك وزارت سپاه . او مسئول شعبه 7 اوين و از شكنجه گران اصلي آن جا بود . لاجوردي چندين بار گفته بود كه وي ستون دادستاني ميباشد .
- فاضل : عضو هيات علمي دانشگاه ملي ((بهشتي )) سرباز جوي شعبه 7 اوين مسئول شكنجه افراد تيمهاي عملياتي ، بازجوي منيره رجوي و همسرش
هم چنان كه ملاحظه ميكنيد در ميان اين عده از امام جمعه گرفته تا وزير و وكيل و استاندار و رئيس آموزش وپرورش و نايب رئيس كميته المپيك و عضو هيات به اصطلاح علمي دانشگاه ديده ميشود . يعني در سيستم خميني شرط اول قدم اثبات وفاداري به او ، شليك بر مغز و قلب مجاهدين و زندانيان سياسي بود . و صد البته كه اين تعداد فقط نمونه هايي از اين دستگاه جهنمي شقاوت وسفاكي است .
9 – موسي واعظي : از مسئولان وزارت اطلاعات در زندان اوين – با نام مستعار زماني ((حاجي زماني )) ، از فعالترين عناصر در قتل عام زندانيان در سال 67 بود . وي ازمقامات بالاي وزارت اطلاعات ميباشد و از سال 68 به بعد با حفظ سمت در وزارت اطلاعات رئيس اوين شد .
10 – آخوند سيد حسين مرتضوي : رئيس وقت زندان اوين – از عوامل اصلي درسركوب شكنجه و اعدام زندانيان تا بعد از قتل عامها ، وي كانديداي نمايندگي مجلس از زنجان بود .
11- شيخ محمد مغيثه اي : رئيس وقت زندان گوهر دشت – وي با نام مستعار ناصريان در ابتدا بازجوي سابق شعبه 3 اوين بود . از سال 64 داديار قزلحصار وسپس گوهر دشت شد . سال 66 رئيس زندان گوهر دشت بود . وي فعالترين عنصر در قتل عامهاي گوهر دشت در سال 67 بود . از سال 69 بازپرس در دادستاني انقلاب اسلامي ((واقع در خيابان معلم )) بوده است .
12- مبشري : از حكام شرع اصلي و قديمي اوين . درزمان قتل عامها در بعضي از دادگاهها كه بنا به دلايلي نيري نميتوانست شركت كند به جاي اوشركت ميكرد .
13- احمد پور محمدي : از مسئولان اصلي و مهم وزارت اطلاعات رژيم – وي از مسئولان اصلي هيات مرگ بود . پور محمدي سابقه طولاني در سركوب و شكنجه زندانيان سياسي داشته و از قساوت زيادي برخوردار است ((احتمالاهمين مصطفي پور محمدي وزيركشور فعلي بايد باشد)) .
14- محمد شريف زاده : معروف به محمدي ، مسئول حفاظت دادستاني و مسئول تيم ضربت در بند 209 زندان اوين – وي مدير كل معاونت امنيت داخلي وزارت اطلاعات كابينه خاتمي ، يكي از جاني ترين عناصر رژيم آخوندي است كه در قتل عامهاي سال 67 مستقيما شركت داشته است .
15 – مجتبي حلوائي : معاونت انتظامي اوين – از نفرات اصلي اجرا كننده اعدامها بود وي از پاسداران و شكنجه گران قديمي اوين ميباشد كه در كنار لاجوردي جنايات بسياري عليه زندانيان مرتكب شده است . حلوائي سپس مسئول انتظامي و امنيتي زندان شد و در جريان قتل عامها نقش اصلي را درانتخاب زندانيان براي بردن به دادگاه و اعدام داشت .
16- محمد توانا : سربازجوي وزارت اطلاعات – از زماني كه به كميته مشترك رفت نامش به ((34)) تغيير كرد .
17- فا تحي : مسئول اطلاعات كرج – سرشكنجه گر كرج مستقر در زندان گوهر دشت عضو هيات قتل عام براي متهمين دادستاني كرج كه نقش فعالي در قتل عام زندانيان محكوم كرج داشت .
18- نادري دادستان وقت كرج . امضا كننده حكم اعدام كرجيها در قتل عام زندانيان گوهر دشت .
19- مرتضي صالحي : با نام مستعار صبحي از سال 61 تا 64 رئيس زندان گوهر دشت بود مبتكر انواع شكنجه هاي ضد انساني كه اغلب منجر به مرگ و يا ديوانگي زنداني ميشد . از عوامل اصلي تجاوز به زندانيان در گوهر دشت بود . صبحي مدتي بر كنار شد .ولي در سال 68 دوباره به رياست زندان گوهر دشت رسيد . وي از نزديكان لاجوردي بود .
20- پيشوا نام ((مستعار)) سرباز جوي شعبه يك اوين – از عوامل اصلي شكنجه ، اعدام و تجاوز به زندانيان است . پيشوا در ابتدا سربازجوي شعبه يك اوين بود . اما از سال 68 رئيس زندان اوين شد . او يكي از كثيف ترين بازجوياني است كه داراي پرونده هاي متعدد غير اخلاقي ميباشد . . پيشوا نيزاز نزديكان لاجوردي ملعون بود .
21- فكور : از بازجويان اصلي شعبه 7 اوين در سال 64 مدتي رئيس زندان اوين بود فكور از عوامل اصلي شكنجه و اعدام و تجاوز به زندانيان ميباشد .
22 – فروتن از مسئولان زندان اوين و گوهر دشت در سالهاي 64 و 65 مدتي رئيس زندانهاي اوين و گوهر دشت بود .
23- ميثم : از مسئولان زندان اوين – وي مدتي مسئول زندان عادل اباد شيراز بود . از سال 63 تا 65 مسئول زندان قزلحصار شد، در اواخر سال 65 به رياست زندان اوين رسيد . وي از عوامل سركوب و شكنجه در تهران وشيراز بوده است .
24- اسلامي : سرباز جو شعبه 7 اوين – از شكنجه گران اصلي اوين ، مسئول شكنجه ، كشتار و تجاوز به زندانيان بود . زندانيان زيادي را در زير شكنجه به قتل رسانده است .
25- راوندي : از حكام شرع دادگاههاي اوين – وي از عناصر اصلي در دادن احكام اعدام وشكنجه زندانيان بود
26- حسين زاده : مدير داخلي زندان اوين : وي از عناصرمرتجع در زمان شاه و از همان سالها جزو دارو دسته لاجوردي بود . از سال 60 مدير داخلي زندان شد و از عناصر فعال در جريان قتل عامها در اوين بود .
27- سيد مجيد ضيائي : داديار زندان اوين – از بازجويان قديمي اوين و از عاملين شكنجه . و اعدام و تجاوز ميباشد . او در زمان قتل عامها داديار زندان بود و بعد از قتل عام دوباره باز جو شد . سيد مجيد مسئول بازجوئي از كساني است كه در ارتباط با سازمان مجاهدين دستگير ميشدند . هم چنين مديريت ساختمان دادستاني در قسمت اسايشگاه اوين را داشت . وي بازجوي مجاهد شهيد مهرداد كلاني ، هنگامي كه بخاطر ديدار با گاليندوپل دستگير شد، بوده است ، مهرداد در نامه اش به كاپيتورن به او اشاره كرده است .
28- جوهري فرد : از مسئولان زندان – با نام مستعار مهدوي . او تا آخر سال 64 رياست زندانهاي دادستاني در تهران را عهده داشت وي از تجار بازار ميباشد . و از نزديكان لاجوردي بود . از سال 68 رئيس زندان قصر بود .
29- محمد خاموشي : از مسئولان سركوب و شكنجه . وي در گذشته مسئول واحد يك زندان قزلحصار و معاون زندان بود . در همان زمان مسئوليت ((قبر )) هاي قزلحصار را به عهده داشت . افراد زيادي در آن جا به ناراحتيهاي رواني دچار شدند . وي بعدا از مسئولان گمرك مهرآباد شد.
30- مجيد قدوسي : از مسئولان سركوب و شكنجه . از پاسداران قديمي اوين و از عوامل شكنجه و اعدام وتجاوز به زندانيان ميباشد . وي از سال 63 تا 65 مسئول آموزشگاه اوين بود و سپس حكم دادياري گرفت
مجيد قدوسي مدتي مسئول گرفتن مصاحبه از زندانيان بود . او در سال 68 مسئوليت استاديوم آزادي را بعد از شورش مردم در اين استاديوم بعهده گرفت .
اسامي برخي پاسداران و شكنجه گران و دست نادركاران قتل عام در اوين
31- قاسم كبيري : معاون رئيس زندان اوين – وي از پاسداران قديمي اوين ، مدتي معاونت آموزشگاه و مدتي نيز در بند 325 قديم مشغول بكار بود . در سال 67 وي معاون رئيس زندان اوين بود . قاسم كبيري از جمله در سال 71 يك زنداني عادي را زير ضربات مشت و لگد خود كشت .
32- ابراهيمي : رئيس دادگاه اوين
33 – حاج مهدي : مسئول آموزشگاه اوين – وي از مسئولان سركوب و ضرب و شتم زندانيان بود . وي از سال 60 نقش مستقيمي در سركوب وشكنجه زندانيان داشت . حاج مهدي همچنين در مراسم حج سال 66 كه منجر به كشته شدن صدها نفر در مكه شد .
نقش مستقيمي داشت و از عناصر تحريك كننده به وجود آمدن آن فاجعه بود .
34- حميد كريمي : از پاسداران قديمي اوين ، مدتي در آنجا بازجويان را در شكنجه زندانيان ياري ميكرد . در سال 61 معاونت آموزشگاه اوين را بر عهده داشت . در سال 68 مسئول ورزش در اوين شد و با حفظ سمت مسئول استاديوم امجديه نيز بود .
35 – قاسمي : معاون آموزشگاه در زندان اوين – وي معروف به مهندس بود.
36- محمد صادقي : از مديران زندان اوين – معاون آموزشگاه اوين تا سال 65 و بعد از آن در مديريت اوين نقش فعال داشت .
37- رحيمي : پاسدار زن ، مسئول كل بندهاي زنان زندان اوين – وي نظر دهنده در مورد اعدامهاي اوين بود رحيمي يك پاسدار زن 45 ساله در بند زنان اوين بود . او به دليل خوش خدمتيهايش از پاسداري در سالن ملاقات ارتقاء پيدا كرد و مسئول كل بندهاي زنان شد . در كنار او پاسداران ديگري چون فاطمه جباري ، نجفي ، محمدي ، نظري ، عليان و زينتي بودند كه در برخورد تند وكينه يي كردن مثل رحيمي بودند .
38- مجيد فرلنگ : بازجوي شكنجه گر زندان اوين بند خواهران
39- اكبري : پاسدار زن ، مسئول اسايشگاه بند انفرادي بند زنان – وي نظر دهنده در مورد اعدامهاي اوين بود.
40- حاج كربلائي : مسئول ملاقات زندان اوين – وي يكي از نزديكان لاجوردي بود . وي از تجار بازار و از شركاي كارگاه اوين است . در آن جا در ازاي مزد بسيار ناچيزي به زندانيان كار بسياري از آنان ميكشيدند و از اين طريق پولهاي هنگفتي به جيب ميزدند . وي فشارهاي زيادي بر خانواده هاي زندانيان سياسي و حتي عادي مي آورد .
41- حاج ناصر : مسئول بندها و انتقال زندانيان
42- حسني : داديار و از شكنجه گران اوين .
43- حداد: داديار زندان و از شكنجه گران و عوامل سركوب در اوين .
44- حاج شيريني : از مسئولان كارگاه اوين .
45- ناصر آقائي : از مسئولان كارگاه اوين
46- حاج مراد : از مسئولان كارگاه اوين
47- عباس تيموري : از مسئولان كارگاه اوين
48- عباس شيرازي : از گروه ضربت دادسراي انقلاب – از عوامل اصلي اجرا كننده اعدامها
49 – عباس فتوت : از پاسداران قديمي اوين كه بعدها افسر نگهبان شد . وي نقش فعالي در قتل عام زندانيان در سال 67 داشت .
50- عباس خزائي : از پاسداران اوين . وي از جمله پاسداران شقاوت پيشه درسركوب و شكنجه زندانيان بود و در جريان قتل عامها نقش فعالي را داشت .
51- رمضاني : از پاسداران قديمي اوين . در قسمت آموزشگاه وي نقش فعالي در سركوب زندانيان داشت و در قتل عام زندانيان در سال 67 نيز فعال بود .
52- مجيد سرلك : از پاسداران قديمي اوين ، مدتي در ميدان تير زندان به زدن تير خلاص و حمل جنازه اشتغال داشت . وي معتاد به مواد مخدر بود
53- شريفي منش : از پاسداران فعال اوين و عامل اجرائي اعدامها
54- زرين گل : از پاسداران فعال اوين و عامل اجرائي اعدامها از بند 209 بند زندان اوين كه متعلق به وزارت اطلاعات است .
55 – محمد الله بخشي : از پاسداران فعال اوين و عامل اجرائي اعدامها
56- محمود : از پاسداران فعال اوين و عامل اجرائي اعدامها .
57- حمزه لاوندي : از پاسداران فعال اوين و عامل اجرائي اعدامها
58- جهانگير اسماعيلي : از پاسداران اوين و از عوامل فعال در جريان قتل عام
59- محمد الهي : از پاسداران اوين كه در بسياري از اعدامهاي قتل عام حضور داشت .
60 – پاسدار هاشم ايلخاني : از پاسداران با سابقه اوين است .
61- پاسدار موسوي : از پاسداران قديمي و از عوامل سركوب زندانيان در اوين در قسمت آسايشگاه .
62 – صابري : يكي از پاسداران زن اوين و كسي كه زندانيان را شلاق ميزد .
63 – حاج رضائي : از پاسداران فعال اوين
64 – حاج امجد : از پاسداران فعال اوين
65- علي رضواني : ((جيحوني )) از بند 209 زندان اوين از عوامل اصلي اجرا كننده اعدامها
66- عباس خضرائي : پاسدار در آموزشگاه اوين و عوامل اجرائي قتل عام
67 – عطاء فروغي : مسئول بهداري زندان اوين – اجساد زندانيان قتل عام شده را معاينه وشهادت آنها را تاييد ميكرد .
68 – دكتر ميرزائي : مسئول دفتر لاجوردي – اجساد زندانيان قتل عام شده را معاينه وشهادت آنها را تاييد ميكرد .
69- سيد عباس ابطحي : راننده آخوند جعفرنيري حاكم شرع اوين و از عوامل شكنجه و اعدام و تجاوز وي معروف به سيد ، سابقا پاسدار محافظ لاجوردي بود . او خواهرش را صيغه لاجوردي كرده بود تا هرچه بيشتر به وي نزديك بشود .
اسامي برخي پاسداران و شكنجه گران و دست اندركاران قتل عام در گوهر دشت
70 – عرب : داديار ناظر در زندان گوهر دشت
71- داوود لشكري : مسئول انتظامي و امنيتي گوهر دشت – وي مدتي نيز سرپرست زندان بود . از شكنجه گران اصلي گوهر دشت كه در جريان قتل عامها نقش فعال و مهمي را داشت
72- حميد عباسي : وي از پاسداران سالن 6 اوين بود كه نقش اساسي در سركوب زندانيان داشت . بهمين خاطر ارتقا يافته و داديار اوين شد. وي يكي از عناصر فعال در قتل عامها در گوهر دشت بود . از سال 68 نيز دوباره داديار اوين گرديد .
73- مجيد تبريزي : معروف به مجيد لره پاسدار گوهر دشت بود ودر خوش خدمتيهايش در سركوب و شكنجه زندانيان به مديريت داخلي زندان ارتقا يافت و در سال 66 به اسايشگاه اوين انتقال يافت .
74- خاكي : مسئول ملاقات گوهردشت مسئول بسيار فعال صحنه اعدام در جريان قتل عامها .
75 – بيات : مسئول بهداري گوهر دشت – از عناصر فعال در قتل عامها بود . در اعدام مجاهد شهيد ناصر منصوري كه دچار قطع نخاع شده بود ، نقش فعال داشت و اورا به همراه چند پاسدار از بهداري با برانكارد به محل اعدام بردند .
76- مرتضي رويايي ((فرج )) از پاسداران قديمي گوهر دشت كه به سمت افسر نگهباني ارتقا يافت از عناصر اصلي در قتل عام زندانيان در گوهر دشت بود .
77- علي جاسم : پاسدار گوهر دشت از عوامل اصلي در قتل عامها در گوهر دشت . او به سمت افسر نگهباني ارتقاء يافت .
78- عادل : مسئول فروشگاه در زندان گوهر دشت . مسئول بردن زندانيان به محل اعدام در جريان قتل عامها بود .
79- مصيب سرلك : از پاسداران فعال در جريان قتل عام زندانيان گوهر دشت
80- حاج خاني : از پاسداران گوهر دشت و از عوامل فعال در جريان قتل عام
81- غلامي : از پاسداران گوهردشت و از عوامل فعال درجريان قتل عام .
82 – جواد : معروف به شش انگشتي ، از شكنجه گران قديمي زندان گوهر دشت كه در زمان قتل عامها كارهاي حقوقي قبل ازاعدام را انجام ميداد .
83- عباس كولي وند : از پاسداران قديمي اوين وگوهر دشت در زمان قتل عامها نقش فعالي داشت.
84- شيرازي : از پاسداران فعال گوهر دشت و عامل اجرائي حكم اعدامها
85- داوود : از پاسداران فعال گوهر دشت
86- رضا: از پاسداران فعال گوهر دشت .
87- محمد : معروف به ((گير محمد )) از پاسداران فعال درگوهر دشت .
88 – ابولفضل : از پاسداران فعال گوهر دشت
مختصري درباره مقامهاي رژيم آخوندي
علاوه بر مزدوراني كه مستقيما در قتل عام سال 76 دست داشتند ، گزارشهاي زيادي از زندانيان در دست است كه مقامهاي رژيم در سالهاي قبل و بعد از آن نيز شخصا در شكنجه زندانيان دست داشته اند . گزارشهاي متعدد حاكي از شركت مستقيم هادي غفاري نماينده مجلس ارتجاع در شكنجه و به خصوص تجاوز به زنان زنداني ميباشد .
زندانيان متعددي در بيان مشاهدات خود به هادي خامنه اي ((برادر خامنه اي و نماينده مجلس و صاحب روزنامه جهان اسلام )) و مجيد قدوسي فرزند دادستان اسبق كل انقلاب رژيم اشاره ميكنند . در ميان گزارشهاي اسامي بسياري ار مقامهاي رژيم ، حتي اعضاي كابينه خاتمي مشاهده ميشود . كه به تعدادي از آنان اشاره ميكنيم :
- آخوند اسماعيل شوشتري ، وزير دادگستري رفسنجاني و خاتمي
- مهاجراني ، معاون پارلماني رفسنجاني ، وزير ارشاد و سخنگوي دولت خاتمي
- شمخاني ، قائم مقام سپاه ووزير دفاع دولت خاتمي
- احمد توكلي ، وزير سابق كارو نماينده فعلي مجلس
- ابوالقاسم سر حدي زاده ، وزير سابق كارو نماينده فعلي مجلس
- جواد منصوري ، معاون سابق وزارت خارجه و استاد دانشگاه فعلي
- حسين شهاب الدين ، معاون سابق وزارت نفت
- فخر الدين حجازي ، نماينده سابق مجلس كه مورد غضب خميني قرار گرفت براي اينكه به خميني گفته بود بگو كه تو خود امام زمان هستي
- پاسدار سيف الهي ، فرمانده سابق نيروي انتظامي
- آخوند قرائتي رئيس سازمان مبارزه با بيسوادي