30 December 2006

پرویز هراتی نژاد: مزدوران رژیم اسلامی حالا هم از آخور آخوند می خورند ، هم از توبره غرب!

مزدوران رژیم اسلامی
هم از آخور آخوند می خورند هم از توبره غرب


پرویز هراتی نژاد


در تاریخ 16 سپتامبر وزیر امورخارجه هلند مبلغی را به یک تشکیلات نو محافظه کار در آمریکا که برنامه ای برای تغییر نظام سیاسی با روشهای صلحجویانه آنگونه که در صربستان و اکرائین اتفاق افتاد را دنبال می کرد، پرداخت کرد.

تشکیلات خانه آزادی (FREEDOM HAUS) در سال 2003 عملیات نظامیان آمریکائی در عراق را مورد حمایت قرار داده است. امسال وزارت امور خارجه هلند مبلغ 630 هزار یورو( ) را به این تشکیلات پرداخت کرد و مدیر خانه آزادی نیز این خبر را مورد تائید قرار داد.

هدف از پرداخت این مبلغ به خانه آزادی عبارت بود از راه اندازی وب سایتی برای شخصیتهای ایرانی مخالف نظام جمهور اسلامی که بتوانند از این کانال کار خود را دنبال کنند و عملا این وب سایت بنام گذار به آدرس اینترنتی www.gozar.com راه ا ندازی و آماده به کار شد. خانه آزادی در وب سایت رسمی خود مبارزه با دیکتاتوری مذهبی را از وظایف خود قرار داده است.

هلندیها و آمریکائیها تنها کشور هایی هستند که آشکارا بودجه هایی را برای تغییرات سیاسی اساسی در ایران هزینه و در نظر گرفته اند. یارانه مورد اشاره بالا که برای راه اندازی وب سایت گذار پرداخت شد تنها بخش کوچکی از پروژه بزرگتری است که با هدف توسعه رسانه های چند صدایی در ایران در نظر گرفته شد.

پس از ارائه یک لایحه قانونی توسط فرح کریمی نماینده ایرانی الاصل پارلمان هلند از حزب سبزها بهمراه نماینده حزب لیبرال بنام هانس بالن در سال 2004 به پارلمان هلند ، مبلغ 15 میلیون یورو برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شد.

بنا بر گزارش روزنامه فاینانشال تایمز چاپ انگلیس تشکیلات خانه آزادی یکی از سازمانهایی می باشد که از وزارت امور خارجه آمریکا مستمری دریافت می کند(یارانه) و این مبالغ برای اجرای عملیات مخفی و غیر قانونی در ایران به این تشکل پرداخت می شود.

ایالت متحده مبلغ 75 میلیون دلار برای طرح آزادی و دمکراسی در ایران در نظر گرفته است.

تشکیلات خانه آزادی یکی از قدرتهای موثر در پشت پرده در صحنه انقلابات در کشورهای اکرائین و نیز جنبش دانشجوئی اتپور در صربستان بودند که در سال 2004-2005 اتفاق افتاد.

در زمان درخواست کمک مالی تشکیلات خانه آزادی از هلند مدیرت این مجموعه را مدیر سابق سازمان اطلاعات و امنیت آمریکا(سیا)، جیمز وولسی بر عهده داشت که مشخصه وی سیاست تغییر نظام سیاسی در ایران بود. اما مدیریت فعلی این تشکیلات پیتر آکر من ریاست مرکزی را بر عهده داشت بنام مرکز اسناد حقوق بشر در ارتباط با ایران.
این گروه مشغول در مرکز اسناد حقوق بشر مرتبط با ایران نشستهایی را در دبی برای گرفتن نتیجه گیری و آموختن از انقلابات اکرائین و صربستان را برگزار کردند.

این داستان کلاه برداری از حق مالیات دهندگان در هلند و امریکا و خلاصه در همه جا ادامه دارد. 15 میلیون که قرار بود برای آزادی و حقوق بشر مصرف شود با هوشیاری و ذکاوت جمهوری اسلامی توسط عوامل با لیاقت خود بطور ماهرانه ای از دولت عقب افتاده هلند دریافت شد و با همین مبلغ عوامل رژِیم به لباس اپوریسیون اینک هم از توبره می خورند و هم از آخور جمهوری اسلامی. نمونه ها این رفتار را می توانید در رادیو زمانه، رادیو بی بی سی، رادیو صدای آمریکا، رادیو فردا ، سایت گذار ووو..... مفسران مزدوری که گزارشات خود را رژیم و حقوق خود را از وزارت امور خارجه هلند و آمریکا دریافت می کنند.

آنچه در پاچه ما و بسیاری از ایرانیها نخواهد رفت همین آقایان هستند و باید به ایشان بگویئم خر خودتان هستید به اتفاق والده مکرمه . فعلا دور دور شماست اما این چرخ گردان است.


آژانس خبری کوروش
http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=9&ni=18396


............................


در همین ارتیاط
بیانیه‌ی کمیته‌ی میزکتاب آمستردام
http://bayan-ieh.blogspot.com/2006/12/blog-post_30.html