09 November 2008

هفتاد وچهارمين روزتحصن خانواده هاي مجاهدان اشرف و حاميان مقاومت درميدان ناسيون شهر ژنو




هفتاد و چهارمين روز تحصن
خانواده هاي مجاهدان اشرف
در ژنو


هفتاد وچهارمين روزتحصن خانواده هاي مجاهدان اشرف و حاميان مقاومت درميدان ناسيون شهر ژنو، با پيامهاي حمايت انجمنها و جوامع ايراني، حمايتهاي فزاينده شهروندان سوئيسي و راهپيمايي در مقابل دفتر سازمان ملل برگزار شد.

برنامه با خواندن جمعي سرود اي ايران آغاز شد و با راهپيمايي متحصنان با پرچمهاي برافراشته با شعارهاي اشرفي قهرمان حمايتت مي كنيم و شعارهايي به زبانهاي فرانسه و انگليسي ادامه يافت.
آن گاه پيام حمايت جامعه فارغ التحصيلان و متخصصين ايراني مقيم اسكانديناوي، توسط نماينده يي از آنان قرائت شد.

در اين پيام گفته شده است: جامعه متخصصين ايراني مقيم اسكانديناوي افتخاردارد كه براي حمايت از مجاهدان اشرفي در اين تحصن شركت كرده و از جوامع بين المللي و حقوق بشري مي خواهد تاحفاظت اشرف را به نيروي چندمليتي واگذاركند. تحصن ژنو و نيويورك تا احقاق حقوق قانوني اشرفيان ادامه خواهد داشت و اين حق ماست كه براي آزادي و رهايي مردم محروم و در زنجيرمان از چنگ دژخيمان رژيم آخوندي تلاش كنيم.

سپس مادر صالحيار يكي از مادران شهداي مجاهد خلق و مادر دو مجاهد اشرفي طي سخناني گفت: ما مادران، پدران وخانواده هاي اشرفيهاي دلاور اينجا جمع شده ايم تا حقوق قانوني فرزندانمان كه براي آزادي ميهنشان ازچنگ ديوسيرتان پليد حاكم بر ايران، راحت و آسايش را بر خود حرام كرده اند، محقق گردد. اخيراً اظهاراتي راجع به انتقال حفاظت اشرفيان شنيده مي شود، در حاليكه همه مي دانيم رژيم ايران در عراق نفوذ تروريستي دارد و تحصن ما در اينجا نيز براي ممانعت از توطئه هاي رژيم عليه ساكنان اشرف است و ازنيروهاي آمريكا مصرانه مي خواهيم تا هنگامي كه در عراق هستند از حفاظت اشرف حتي لحظه يي غافل نشوند.

در جريان اين تحصن، 4 هيأت از سوي متحصنان به ارگانها و مقامات حقوق بشري مراجعه كردند و خواستهاي خود مبني بر تضمين حفاظت اشرف را به اطلاع آنها رساندند